Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

"Η βροχούλα και το πεύκο", μια ιστορία από τη μαθήτρια...Χρυσοπηγή


"Η βροχούλα και το πεύκο"
Κάποτε, σε μια μεγάλη πόλη της Ελλάδας, την Αθήνα υπήρχε ένα νεαρό πεύκο που ανέπνεε συνεχώς καυσαέρια!
-πουφ! Τι καπνός και τι ξηρασία είναι αυτή;  Βαρέθηκα να πρέπει να χώνω βαθιά τις ρίζες μου για να βρω σταγονίτσα νερού…!!!
Και… πράγματι! Ύστερα από λίγα λεπτά η αγαπημένη του βροχούλα κατέβηκε να το δροσίσει.
-Βροχούλα Πετρούλα! Τι κάνεις εδώ; Ξέχασες? Είναι ακόμη καλοκαίρι και το ‘’κίτρινο χώμα’’ δεν έχει φύγει.
-Το ξέρω καλό μου, μην ανησυχείς. Ένα περιπλανώμενο στους δρόμους της Αθήνας περιστέρι μου έστειλε ένα γράμμα γράφοντας μου:
Ένα πεύκο, κάτω στην Αθήνα,
κλαίει από την πείνα
Το καημένο, δεν έχει νερό
Θαρρώ, ότι είναι πολύ τρομερό!
-Αλήθεια; Τι καλά! Και σε άφησαν οι ξινές ξαδέρφες σου η αστραπή και το χαλάζι να φύγεις;
-Δεν με άφησαν ακριβώς… το έσκασα! Ήρθα να σου ρίξω 3-4 σταγονίτσες μου και να φύγω βιαστικά για να τους αποδείξω ότι είμαι αρκετά υπεύθυνη σαν και αυτές! Δώδεκα ακριβώς πρέπει να είμαι πίσω στο παλάτι μου.
-Το δεντράκι στεναχωρήθηκε, μα δεν έχασε χρόνο και άρχισε να παίζει διάφορα παιχνίδια με την Πετρούλα.
-Πευκάκι… είναι δώδεκα ακριβώς και από στιγμή σε στιγμή οι ξαδέρφες μου θα ξυπνήσουν.
Η βροχούλα άρχισε να σταματά με γοργούς ρυθμούς και να αφήνει τις τελευταίες τις σταγόνες πάνω στα πλέον δροσισμένα φύλλα του πεύκου ως ένδειξη ότι δεν θα το αφήσει ποτέ χωρίς νερό!!!!!
Το δεντράκι περίμενε πώς και πώς την μοναδική του φιλενάδα να παίξει μαζί του καθώς ήταν και μικρό και να του ποτίσει τις ρίζες.
Έπειτα από 5-6 μερούλες η βροχούλα ξανακατέβηκε να ποτίσει την ξέρη γη της Αθήνας και να δει πάλι τον πολυαγαπημένο της φίλο.
Αυτό συνεχιζόταν μέχρι τις αρχές φθινοπώρου ώσπου οι ξαδέρφες της Πετρούλας άνοιξαν διάπλατα τις πόρτες του παλατιού και την άφηναν να κατεβαίνει όποτε θέλει στη γη. Το δεντράκι καθώς έπαιζε διάφορα παιχνίδια με την βροχή διαπίστωσε πόσο πολύ ταιριάζουν και γλυκά γλυκά της είπε ότι είναι το άλλο της μισό. Το ταιριαστό ζευγαράκι της βροχής και του δέντρου παντρεύτηκε και έκανε πολλούς απογόνους ενώ βασίλευε στο παλάτι των 4 στοιχείων μέχρι το τέλος της ζωής τους…!!!
 ΧΡΥΣΟΠΗΓΗ




1 σχόλιο:

  1. Σ` ευχαριστούμε Χρυσοπηγή! Περιμένω κι άλλες όμορφες ιστορίες από εσένα και τους υπόλοιπους συμμαθητές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή