Πέμπτη 7 Μαρτίου 2013

H ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΔΑΦΝΗ



- Κυρία Δάφνη, πώς περνάτε στην πόλη;
- Έχω πάρα πολλά να σου πω αρκεί να έχεις την υπομονή να τα ακούσεις.
- Βεβαίως.

- Λοιπόν στην πόλη, όπως ξέρεις, έχει πολλά καυσαέρια.Άυτα δεν κάνουν καλό σε μένα και τους φίλους μου, διότι ο καπνός κάθεται στα φύλλα μας και τα μαυρίζει.
- Μάλιστα. Και γιατί έχετε αυτά τα κίτρινα κυκλάκια πάνω στα φύλλα σας;
- Αυτά είναι από τους ανθρώπους που ρίχνουν βρωμιές κι εμείς αρρωσταίνουμε.
- Χμμμ... Δηλαδή αυτά που περνάμε εμείς τα ζώα, τα περνάτε κι εσείς τα φυτά;
- Έτσι φαίνεται. Αν όμως τους κάνουμε κάποιο κακό, θα τους κακοφανεί.
- Μπορείτε να μου πείτε πού μεγαλώσατε;
- Μεγάλωσα σε μια γλάστρα. Μετά από χρόνια όμως κάποιος με έφερε εδώ και προσπάθησα να συνηθίσω, μάταια όμως.
- Τι χρώμα έχουν τα φύλλα σας;
- Το φυσιολογικό τους χρώμα είναι το ανοιχτό πράσινο.
- Έχεις ακούσει κάποια ιστορία απ' τα πουλιά;
- Ναι. Κάποτε κάποια πουλιά ήρθαν και μου είπαν πως το δάσος έπιασε φωτιά, κάηκαν οι φωλιές τους και δεν είχαν πια πού να μείνουν. εγώ τα είπα τότε πως μπορούσαν να μείνουν στα κλαδιά μου.
- Ενδιαφέροντα αυτά που μας είπες!!
Γράφει ο Ανακυκλούλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου