Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΕΝΑ ΔΕΝΤΡΟ


Τ: Καλημέρα,  είστε  η κ. Ροδαλένια ;
Δ: Kαλημέρα , ναι εγώ είμαι. Τι θα θέλατε  ;
T: Ήθελα να πάρω συνέντευξη από ένα δέντρο και διάλεξα εσάς, τη ροδακινιά.
Δ: Ax! Πολύ μου αρέσουν οι συνεντεύξεις. Πάμε να αρχίσουμε…
Τ: To  όνομά σας ακριβώς ποιο είναι ;
Δ: Με λένε Ροδαλένια  Στρουμπουλή.
Τ: Πολύ ωραίο όνομα. Την ηλικία σας θα μου την πείτε ;
Δ: Βεβαίως, είμαι 25 χρονών.
Τ: Πού μεγαλώσατε ;
Δ: Μεγάλωσα σ΄ένα χωράφι , στην Επανωμή, παρέα με άλλα δέντρα.
Τ: Σας ποτίζανε πολύ ή όχι ;
Δ: Δεν έχω παράπονα με αγαπάνε πολύ!
Τ: Πώς είναι ο κορμός σας και πως ο καρπός σας ;
Δ: Ο κορμός μου είναι ψηλός, χοντρός και σκληρός. Στην αρχή έχω μικρά ανθάκια ροζ. Μετά πέφτουν και βγαίνουν ωραία στρογγυλά ροδάκινα.
Τ: Tα φύλλα σου τι χρώμα έχουν ;
Δ: Tα φύλλα μου είναι πράσινα, το φθινόπωρο όμως πέφτουν.
Τ: Για τους ανθρώπους και τα δέντρα τι σκέφτεσαι ;
Δ: Οι άνθρωποι με φροντίζουν, με ποτίζουν και με αγαπούν. Έχω ακούσει από άλλα δέντρα ότι κάποιοι άνθρωποι βάζουν φωτιές και κόβουν τα δέντρα. Στεναχωρέθηκα πολύ.
Τ: Τέλος, θα ήθελα μια ιστορία από κάποιο πουλί που έκατσε στα κλαδιά σου.
Δ: Θα σου πω την αγαπημένη μου ιστορία. Πριν από χρόνια ήρθε ένα σπουργιτάκι και με ρώτησε αν μπορούσε να κάτσει να ξεκουραστεί. Εγώ το άφησα με μεγάλη μου χαρά επειδή ήθελα παρέα. Την επόμενη μέρα ήρθαν άλλα πενήντα σπουργίτια και μου κάνανε παρέα!
Τ: Σας ευχαριστώ πολύ κ. Ροδαλένια για την ιστορία σας .
Δ: Κι εγώ σας ευχαριστώ . Πέρασα πολύ ωραία.. 

Γράφει ο Μπασκετμπολίστας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου