Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

ΟΙ ΚΑΣΤΑΝΙΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙO (Συζήτηση μ` ένα δέντρο)


Μία μέρα, οι φίλοι μου κι εγώ πήγαμε μία βόλτα στο δάσος για να κάνουμε πικνίκ. Ξαπλώσαμε σε μία καστανιά για να ξεκουραστούμε. Ξαφνικά, ο φίλος μου ο Νίκος,  ένιωσε κάτι να τον σκουντάει και να του λέει «γεια»! Αμέσως μετά, η καστανιά ξεκίνησε να μας μιλάει. Μας ρώτησε από πού είμαστε. Εμείς τσιμπούσαμε τους εαυτούς μας για να δούμε αν ήταν όνειρο. Αλλά άδικα, ήτανε πραγματικότητα. Εμείς, δε διστάσαμε να της κάνουμε κάποιες ερωτήσεις.
-Πώς σε λένε;

-Καστανιά, αλλά έχω κι άλλο όνομα. Με φωνάζουν Αλήθεια, αν και είναι λίγο παράξενο.


-Πώς είναι το άλλο όνομά σου;

-Το άλλο όνομά μου είναι Αγάπη, και, ξέρετε από πού προέρχεται;

-Όχι, μπορείς να μας πεις;

-Βέβαια! Αρχίζω!

-Ωραία, είμαστε γεμάτοι αυτιά!

Μια φορά τα παιδιά του ιδιοκτήτη μου ο Σαλ και η Ηρώ έπαιζαν ψηλοκούμητο με τους φίλους τους και, επειδή είμαι ψηλή και μεγάλη ανέβηκαν πάνω μου κι άρχισαν κάθε μέρα να ασχολούνται μαζί μου. Με αγαπούσαν πολύ και γι αυτό με ονόμασαν Αγάπη.
-Ουάου, Αγάπη, καταπληκτική ιστορία, έπρεπε να σε ηχογραφώ. Εδώ ρυπαίνεσαι καθόλου;

-Όχι, μόνο στην πόλη νομίζω ρυπαίνονται τα δέντρα και τα φυτά.

-Ναι, πολύ σωστά, μόνο στην πόλη ρυπαίνονται τα δέντρα και τα φυτά.

-Τι νιώθεις για τους ανθρώπους;

-Ακούστε να δείτε, τους ανθρώπους τους έχω χωρίσει σε δύο κατηγορίες, στους καλούς και στους κακούς. Οι καλοί είναι αυτοί που σέβονται και αγαπάνε το περιβάλλον, ενώ οι κακοί είναι αυτοί που καίνε τα δέντρα και τα φυτά του δάσους, που δεν αγαπάνε και δεν σέβονται το περιβάλλον. Εσείς είστε στους καλούς καθώς κι οι φίλοι μου, ο Σαλ, η Ηρώ κι οι γονείς τους. Στους κακούς είναι όλοι οι υπόλοιποι.
-Τι χρώμα είναι τα φύλλα σου, γιατί είναι λίγο παράξενα;

-Τα φύλα μου είναι χακί.

-Η ρίζα σου είναι μεγάλη;

-ΝΑΙ!!!

-Επειδή ήρθαμε για πίκνικ, μπορούμε να καθήσουμε στη σκιά σου να φάμε;

-Φυσικά!

-Άμα θέλεις μπορούμε να σε ποτίσουμε! Μαζί μας έχουμε άφθονο νερό.

-ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙΑ!

(Τρεις ώρες μετά)

-Αγάπη, πρέπει να φύγουμε σε λίγο νυχτώνει.

-Τώρα;

-Ναι, θα σε επισκεφτούμε κι αύριο.

-ΚΑΛΑ, ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ!

-ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΓΑΠΗ!
                                                                                            Γράφει: HELOO KITY

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου